wtorek, 26 września 2017

DNI SKUPIENIA DLA KOBIET 35+

Zmaganie, by poznać siebie, nie ma końca.
To podróż, która trwa całe życie, dlaczego więc nie wyruszamy?

Stać się tym, kim zostałam stworzona
 - czy nie jest to moje wielkie życiowe zadanie?

Dni skupienia  to spotkania w kobiecym gronie,
na których chcemy poznawać tajemnicę kobiety,
bo każda kobieta jest TAJEMNICĄ do odkrycia. 

Spotkania odbywają się  w klimacie milczenia,   
z możliwością  indywidualnej rozmowy z prowadzącymi.
Rozpoczęcie w piątek o godz. 17:30, zakończenie w niedzielę obiadem – godz. 12:30.
Zabierz ze sobą:  
Pismo św., zmienne obuwie, notatnik 
 Zgłoszenia:
s. Terezitta

kom: 501068087
Opłata uczestnika:  
Koszt weekendowego spotkania (nocleg i wyżywienie) 
wynosi 120 zł. 
Jeśli ktoś nie może, to składa dobrowolną ofiarę.

ŚWIADECTWA

1 komentarz:

  1. ŚWIADECTWO UCZESTNICZKI:
    Kobieta 35+ to kobieta dojrzała, to kobieta której nie interesują już przelotne przyjaźnie czy znajomości.
    Zgodnie z powszechną opinią powinna już wiedzieć czego chce, znać swój ziemski cel i być osadzona w rzeczywistości...ja nie wiedziałam i przyjechałam… i dowiedziałam się że tak jest dobrze, że życie to pielgrzymka, w której zdobywamy wciąż nowe doświadczenia, że człowiek wiary jest nieustannie zaskakiwany.
    Pomimo wielu dobrych rzeczy w swoim życiu nie umiałam znaleźć radości a tu pierwsze słowa Ojca: "Dano Ci wszystko co potrzeba, abyś była głęboko szczęśliwa"
    Bardzo polecam każdej kobiecie, nawet tej, która mówi - to nie dla mnie - możecie się zaskoczyć! wszak prawdziwe życie to przekraczanie siebie.
    Wyjechałam piękniejsza, spokojniejsza i najważniejsze Mocniejsza! Bo wszędzie gdzie pójdę idzie ze mną Chrystus...

    Ps. Siostry są fantastyczne! Prawdziwy obraz Oblubienicy, która świeci blaskiem:)

    Uczestniczka

    OdpowiedzUsuń